Banken.

Måste bara berätta hur muppig man kan vara.
Jag hade haft tvättstugan mellan 7.00-11.00 på fredagen.
Skyndade iväg till banken för att sätta in pengar.som jag ska betala London resan med.
Hade inte så mycket tid på mej eftersom jag skulle hinna handla mat.hämta Billy,göra mat till Billy och Gong, de skulle till träningsläger i Falkenberg.Skynda,skynda.....
Tiden går långsamt på banken,samma gubbe håller på en kvart minst och det är fyra nummer kvar till min tur.
Till slut utbrister jag,-Hallå ska ni bara ha en kassa öppen??Jag kan inte stå här en timme och vänta!!
Snabbt som ögat kommer en tjej till och öppnar en kassa.
Bra, tänker jag.Nästa gubbe har också tusen grejer att göra,han tar jätte lång tid på sej.
Snart min tur.Bara ett nummer kvar.
Jag tar upp min plånbok för att vara förberedd så det går snabbt.......ja men va faan....var är plånboken.....Åhh....jag har glömt den hemma någonstans.....och snart är det min tur...Om jag rusar ut så tror dom att jag inte vill vänta mer.
Sagt och gjort,det var bara att dra.
Så kan det gå när man är kaxig och gapar på de stackars kassörskorna som bara försöker vara trevliga mot sina kunder.
Usch vad elak jag kännde mej.

Kommentarer
Postat av: Denise

hahah ja det är bara för att du har hundra saker i skallen hela tiden! Du måste ju komma ihåg att dubbelchecka, nycklar, mobil, plånbok.. nycklar, mobil, plånbok ;)

2009-02-28 @ 22:32:57
URL: http://denisegk.blogg.se/
Postat av: mormor

du är inte elak,bara stressad,be om ursäkt nästa gång.

2009-03-02 @ 16:11:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0