Denna vecka.

Hej igen.

Oj vad veckan rullar på,jag har inte hunnit ta mej tid att skriva.
Måndagen:Åkte till Kvarnstugan och fixade en stund med bokföringen.
                    På kvällen åkte jag med Filippa och tittade på henne när hon red,de hade hoppning,kul tyckte hon.
                    Jag kollar mest på hur hästarna beter sej,ibland skrattade jag högt så de andra mammorna undra 
                     vad jag pyssla med.Men det är så härligt och se att det finns hästar som inte alls tänker foga sej hur 
                    som helst,hur det ibland glimmar till i ögonen och de blir lite busiga.Härligt tycker jag.
                    Tränade gym,Melina ,Billy  m fl.
Tisdagen: Idag åkte vi till Bodaborg,superkul.Nästa gång måste vi stanna hela dagen.
                   Melina skulle träna gympa så vi hade en tid att passa.
                   Ni skulle ha sett när Malin och jag såg ut som kasslerbitar i spindelnätet,och ont gjorde det när tråden skar in
                   i fläsket.Medans Linn gick på trådarna utan problem.Målet på våran träning är väl att väga så lite att vi också
                   kan gå igenom spindelnätet(bara skoja).
Onsdag:   På morgonen var jag till tandläkeren och jag fick en gulstjärna,jag hade inga hål,hurra.
                   Filippa följde med mej till Kvarnstugan,hon tog med sej två tjocka böcker ,600 sidors.
                   Försöker få ett bra årsavslut på bokföringen med hjälp av Idde.
                   Billy har varit borta i Örebro sedan igår,han har ätit våfflor med grabbarna och tränade handboll. 
                    Gymmade på kvällen.
Torsdag:  På morgonen var jag med Billy  till sjukgymnasten,hon känner att knät är irriterat,lite inflammatorisk.
                   Hon gav honom laserbehandling för att försöka häva inflammationen.
                   Testade knät på olika sett,sedan är det  ju bara att försöka ta det lugnt enligt henne.
                   Vi hoppas han hinner bli bra till FT-cupen.
                   11.00-15.00  Tvättstugan
                   Idag tog jag din säng Denise,åh vad skönt jag ska sova ikväll.
                  Gymmade med Malin på kvällen.
                   Oj, nu är det dax att gå och lägga sej klockan är redan 23:28.
                   Natti,natti.
                  
                  


Kommentarer
Postat av: Filippa

En liiiiten komentar hära. Båda böckerna var inte 600 sidor. Den ena var det men den andra var 800 sidor så det är faktiskt en rätt sås tor skillnad. Läste föresten ut dessa böcker på två dagar så hoppas d kommer ihåg att ta med dem andra två böckerna också. Föresten! Snart är det den där stora bokrean också! Då måste du ta mig till en bokhandel! För då ska det handlas! Mohahaha

2009-02-20 @ 10:27:43
URL: http://msfilippa.blogg.se/
Postat av: Denise

Jag saknar min säng :o Den är så skön!!

2009-02-20 @ 16:33:42
URL: http://denisegk.blogg.se/
Postat av: mamma

snälla nån,vilken vecka du hade,puhhhhh

2009-02-21 @ 14:41:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0