Helgen.


Skönt att vara på Kvarntugan igen.
Fast jag fick sitta med bokföringen hela lördagen så är det avslappnande när hela familjen är samlad omkring en.
Ock ,Ock,ock  hur ska det bli när Östen och jag sitter själva på helgerna ,kommer jag att få hysteriskt anfall av tomhet elller är jag ute och flänger som en idiot för att uppväga mitt behov av folk...tiden får visa.
Söndagmorgon åkte vi back to town(eh..lilla staden)solning inför mamma mia-musikalen.
Melina och Billy ska ju spela den på torsdag,mormor kommer oxå dit, ända från sthlm.
Filippa och jag åkte till Odensbacken och hälsade på vår nya blivande foder-familj till hästarna.
De verkar supertrevliga.
Vi fikade och snackade ett par timmar och allt känns rätt.
Så om en månad har vi våra små älsklingar endast 2,5 mil ifrån oss.
Då kan vi hälsa på dem när som helst.Det blir bra.
Tv-kväll med favoriten BECK.
Godnatt.

Kommentarer
Postat av: Denise

Va bra att de verkar trevliga :D

2009-02-09 @ 16:15:21
URL: http://denisegk.blogg.se/
Postat av: mamma

det dröjer några år till ,sen blir stugan full med barnbarn och det blir ett himla liv inte en lugn stund tro mig.

2009-02-10 @ 18:23:20
URL: http://dokka.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0