Tisdagen

Hejsan igen!
Igår var jag på Kvarnstugan och gav katterna mat,försökte arbeta lite med bokföringen,men det blev inte så mycket gjort.
Hade samtal med min vän som hjälper mej med bokslutet,men vi kom överräns att fortsätta imorgon .Det var endel grejer hon måste ta reda på först, gällande skattemyndigheten.
Melina och jag stack till Marieberg och köpte lite kläder som hon ska ha på mamma-mia musikalen.
Imorgon smäller det.
PREMIÄR FÖR MAMMA-MIA.
Det ska bli spännande.
Igår kväll stack vi och gymmade lite,Malin och Becca var med.
Avslutade med att poppa popcorn och tittade på sista filmen Bourne tillsammans med Filippa,tyvärr missade jag slutet,ögonen bara föl ner.......z z z z

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0