träningsoveraller.

Imorse var Malin och jag på Jaava och fikade med våran Sisu-kontakt.
Sen var det dax att beställa ovaraller till brottarklubben,gärnet hem och hämta min lilla gris från skolan och göra mat.
Skjutsa in två ungar till träning i Örebro....vänta.... hem igen...träna på gymet själv....rolig dag,hmmmm......jag vet inte den bara gick förbi.
En knäpp grej i morse.Jag vakna till att vår nya granne kissade på toaletten(förhoppningsvis,hörde iallafall att han spola.)
Han måste ha stått upp , långt ifrån ,för som det skvalade kan han inte ha suttit.

Just nu läste min dotter vad jag skrivit.
-mmm,vad kul liv du har mamma,Du vaknar,fikar,hör en gubbe kissa,gymmar och sover
-haru tänkt på att det finns något som kallas PSYKDOKTOR?!?!

SVAR...NEEJ

Kommentarer
Postat av: Denise

Haha de kan inte ha varit värre än i Askersund. Hörde om grannen borstade tänderna t o m. Men nya grannar, lika läskiga som resten eller? ;)

2009-02-03 @ 20:29:44
URL: http://baradenise.blogg.se/
Postat av: Denise

Haha de kan inte ha varit värre än i Askersund. Hörde om grannen borstade tänderna t o m. Men nya grannar, lika läskiga som resten eller? ;)

2009-02-03 @ 20:40:56
URL: http://baradenise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0