Magrutor!!!!

Min son snackar mycket om vältränade magrutor.
Så jag tänkte skoja med honom när han kom hem från
träningslägret.Så Melina tog kort på mina snygga magrutor ,som jag förvisso var tvungen att rita på magen.
Sen la vi ut det på hans första sida så han fick se dem så fort han satte på sin dator.
Sen stog vi och lyssnade utanför hans rum för att höra ett vrål eller någon annan reaktion,men icke,det var alldeles
tyst därinne.Naturligtvis var jag tvungen att gå in och kolla vad han tyckte efter ett tag.
Endast en sur min,och ett febrilt letande efter en ny bild på hans favorittjej som ska vara på framsidan.
Jaha så skoj var det.

Kommentarer
Postat av: mormor

låter kul morsans magrutor

2009-03-03 @ 16:33:55
Postat av: Denise

HAHAHAHAHAHAAA! :D

2009-03-05 @ 12:18:00
URL: http://denisegk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0