U-SM

Tidigt stack vi iväg,men vägen var torr och bra,så jag fick beröm att jag inte sniglade fram. Kl.11.00 började tävlingarna,usch jag blir så pirrig i magen när Billy ska tävla. Så fort vi kom fram var Effi,Panos och Christian där,jättekul att träffa dem. De såg Billys första match som han vann.Åh vad glada vi blev. Men sedan förlorade han två,och det betyder att man åker ut. Men det gör inget han har det tufft som första års ungdom i 76kg. Melina och jag åt lunch hos Effi,och på kvällen var vi där och åt middag och lekte lite med Panos . Han är ju så söt ungen. Söndagen var det finaler.Kul att se de tuffaste matcherna. Vi var hemma kl 21.00.

Kommentarer
Postat av: Denise

Tack så mycket mamma :)

Ja jag vet inte riktigt hur hon tänker ibland men nu är de lugnt ;p Hon hade väl lite för mycket i huvuder eller nåt då. Men jag stannar helst hemma på helgerna eftersom jag vill spara pengarna, inte slösa bort dom. För om jag åker nånstans kostar de ju bara massa oså handlar jag bara upp pengarna. Men nu ska jag spara tills Jennica och Erika kommer hit och sen tills ni kommer med :)

Hälsa alla, puss puss

2009-03-18 @ 17:40:05
URL: http://denisegk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0